BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
For vores kunde Microwa ABC søger vi en dygtig regnskabsassistent, der besidder et godt overblik og kan holde mange bolde i luften.
Du har en god og relevant faglig baggrund, og trives med mange forskelligartede opgaver.
Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver, bl.a. kan nævnes:
- Afregning til kunder
- Bogføring af betalinger
- Kontakt til værker og forbrugere på telefon og mail
- Kontering af bilag
- Udarbejde regnskab til revision - både intern og ekstern
- Afstemninger
- Momsopgørelse
- Afskrivninger - anlægskartotek
- Bogføring af værdipapirer
- Evt. lønadministration (Danløn)
- Du har relevant uddannelse inden for regnskab og bogholderi
- Du har erfaring med at udarbejde regnskab og bogholderi generelt
- Du er rutineret IT-bruger og har forståelse for systemer
- Du arbejder med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Om dig:
Som person er du serviceminded, åben og imødekommende. Du vægter højt at tingene er i orden og tager naturligt ejerskab for dine opgaver.
- Du arbejder selvstændig med stor ansvarsfølelse og grundighed
- Du kan holde mange bolde i luften og arbejder struktureret
- Du er fleksibel - og kan trives med overarbejde i perioder.
- Du er udpræget teamplayer og byder naturligt ind på arbejdspladsen.
Løn efter kvalifikationer.
Stillingen er fuld tid.
Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.
"Microwa ABC er et administrations- og bogføringscenter, hvor vi tilbyder afregningsløsninger af forskellig art for landets vand- og varmeværker samt grundejerforeninger.
Det kan være alt inden for afregning/opkrævning, bogføring og regnskab samt faktura betaling. Vi har meget kontakt til forbrugeren, da det er os de kan rette henvendelse til ved diverse spørgsmål. Vi sørger også for afregning i forbindelse med ejerskifte og aflæsning af målere - og videreformidler til forsyning/kommune. Vi sender afregninger ud, følger op på betaling og varetager eventuelle rykkere.
Vi varetager også andre administrative opgaver for vores kunder, som fx. udsendelse af materiale til forbrugeren"
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Randers, Hospitalsgade 10, 8900 Randers C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153440&DepartmentId=18968&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5832832