BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at have overblik, styr på detaljerne, at få løse ender til at mødes – og at få noget fra hånden? Så er jobbet som sekretær for chefgruppen i Teknik og Miljø måske noget for dig.
Som chefgruppens sekretær skal du både arbejde selvstændigt og i et tæt og koordineret samarbejde med andre.
Du vil sidde i et åbent kontormiljø sammen med kolleger, direktør og chefgruppen, og fagligt indgå i et administrativt team sammen med tre kolleger.
Du bliver en del af Teknik og Miljø Sekretariatet, som består af 15 medarbejdere inden for mange forskellige faglige områder: Administration, projektledelse, lokal udvikling, bosætning, jura, GIS-kort samt køb og salg af grunde og ejendomme. Sekretariatet tæller p.t. også afdelingen ’Klima og Projekter’.
Du får blandt andet følgende opgaver
- Ledelsesbetjening og ad hoc-opgaver for direktør og chefgruppe
- Koordinering af kalendere
- Div. opgaver, som referater, invitationer, gaver, overblik over frister, planlægning af arrangementer m.m.
- Administrative opgaver relateret til serviceringen af politiske udvalg; samle, publicere og kvalitetssikre forvaltningens politiske dagsordener, beslutningskalendere og sagsfremstillinger
- Administrative opgaver ved rekruttering af nye medarbejdere
- Praktisk bistand til ledelsen ifbm. planlægning og afvikling af receptioner samt eksterne, borgerrettede møder og indvielser
- Superbruger på forplejningsbestilling
- Opgaver i ESDH-systemet GetOrganized
- Sekretær for lokale MED-udvalg.
Hertil kommer en række forskellige opgaver, som løses i samarbejde med sekretariatets øvrige medarbejdere.
Dine faglige kompetencer
Vi forventer, at du kan leve op til flest mulige af disse faglige krav:
- En relevant kontoruddannelse
- Erfaring med administrative opgaver og kontorrutiner – gerne fra en anden politisk styret organisation
- Erfaring med administrativ ledelsesbetjening på direktør- eller chefniveau
- God i tale og på skrift
- Generel flair for IT og digitale arbejdsgange
- Gerne erfaring med ESDH-systemet GetOrganized.
Dine personlige kompetencer
Som person forventer vi, at du:
- er positiv, udadvendt, proaktiv, fremsynet og god til at skabe dig et overblik
- er serviceorienteret og har lyst til at samarbejde med andre i en travl hverdag
- trives med mange forskellige opgaver, hvor der nogle gange er en kort deadline
- er fleksibel og løsningsorienteret i din tilgang til opgaverne
- er god til at følge op på opgaverne og at få dem afsluttet til tiden
- arbejder struktureret, målrettet og selvstændigt
- kan arbejde effektivt i et åbent kontormiljø med stor ”trafik”
- vil være en god samarbejdspartner for øvrige medarbejdere i sekretariatet og i Teknik og Miljø.
Yderligere oplysninger
Du kan læse meget mere om jobbet og afdelingen i job- og personprofilen her Sekretær for chefgruppen i Teknik og Miljø | Favrskov.dk
Ansøgningsfrist: 10. august 2023.
Tiltrædelse: 1. oktober 2023.
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.
Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter din profil, kompetencer og gældende overenskomst, herunder principperne om lokal løndannelse.
Ansættelsesprocessen
Vi indkalder til samtale 16. august 2023.
Første samtale afholdes 23. august 2023, og anden samtale afholdes 25. august 2023.
Mellem de to samtaler vil der være en personlighedstest, hvor du på et møde vil få en testtilbagemelding.
Vi indhenter referencer efter nærmere aftale inden endelig aftale om ansættelse.
Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som tilbydes ansættelse, ikke er eller bliver straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen. Der vil blive indhentet straffeattest på den kandidat, der får tilbudt stillingen.
Yderligere oplysninger
Arbejdsstedet er administrationsbygningen, Torvegade 7, 8450 Hammel. Du refererer til sekretariatschefen.
Du er velkommen til at kontakte sekretariatschef (konstitueret) Mette K. Harbøll, tlf. 25 75 19 78, for mere info (træffes i uge 32).
Du er også velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Trine Søften, tlf. 28 70 50 73 (træffes i uge 28) eller sekretariatskonsulent Morten Schjødt-Pedersen, tlf. 20 89 35 31 (træffes i uge 31 og 32).
Alle henvendelser behandles fortroligt.
Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket.
Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Favrskov Kommune, Torvegade 7, 8450 Hammel
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1435&ERId=83479
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875654